رضایی|رضايي: با صدر جدول فاصله چنداني نداريم|پرسپولیس
::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::
رضایی|رضايي: با صدر جدول فاصله چنداني نداريم|پرسپولیس
www.rozex.rozblog.com
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم

صفحه اصلیخبر های ورزشی جدیدرضایی|رضايي: با صدر جدول فاصله چنداني نداريم|پرسپولیس

تعداد بازدید : 83
نویسنده پیام
mohsen_l3ala آفلاین


ارسال‌ها : 77
عضويت : 16 /6 /1392
سن : 20
تشکر ها: 4
تشکر شده : 22
رضایی|رضايي: با صدر جدول فاصله چنداني نداريم|پرسپولیس

غلامرضا رضايي در مورد شرايط دربي و زيبا نبودن بازي‌ها اظهار داشت: بايد اين را اعلام کنم با توجه به تجربه‌اي که از قبل دارم، دو تيم و در کل دو باشگاه قبل از دربي و در آستانه اين بازي حساس هميشه تحت فشارهاي عجيبي هستند و به همين دليل اتفاقاتي پيش مي‌آيد که هيچ کس و حتي خود ما هم آنها را دوست نداريم.

به گزارش فارس ، وي افزود: استرس بالا برخي اوقات حتي به تاکتيک‌هاي تيمي هم ضربه مي‌زند و يک تيم نمي‌تواند خواسته‌هاي خودش را درست و حسابي در زمين پياده کند اما برخي‌ها مي‌گويند که همه دوست دارند اين بازي مساوي شود که من خلاف اين موضوع را مي‌گويم. چون نه بازيکنان ما و نه حتي استقلال دوست ندارد اين بازي مساوي شود و همه مي‌خواهيم يک برنده داشته باشد.

رضايي ادامه داد: ما دوست داريم مردم از دربي لذت ببرند. شما اگر در ليگ هم دقت کنيد برخي از تيم‌ها بازي‌هاي بسيار زيبايي را انجام مي‌دهند اما با يک گل مي‌بازند‌. اين موضوعات در دربي هم اثرگذار است و به همين دليل تا دقيقه 90 استرس و حساسيت عجيبي در دو تيم است که يکي مي‌تواند ترس از باخت باشد.

مهاجم قرمزپوشان يادآور شد: دربي 77 در کل چنگي به دل نزد، از نظر فوتبالي هم در برخي از تايم‌ها ما از استقلال بهتر بوديم و در برخي اوقات نيز استقلال از ما بهتر بود در کل به نظرم چون بازي بيش از حد از جريان افتاد دربي 77 خوب از آب درنيامد ولي ما بايد خيلي زود اين بازي را فراموش کنيم تا خدايي ناکرده آينده را از دست ندهيم.

رضايي تاکيد کرد: ما فاصله چنداني با بالاي جدول نداريم اما چه بسا فولادگستر هم با انگيزه‌اي که دارد مقابل ما بخواهد خود را نشان دهد و اين کار ما را سخت مي‌کند اما شرايط ما بسيار خوب است و ما صددرصد به دنبال اين هستيم که پس از مدتها به صدر جدول برسيم. اگر بخواهيم در باد دربي بخوابيم امتيازها را از دست مي‌دهيم و اين اصلا براي ما خوب نيست.

وي در پايان درباره کري‌هاي پيش آمده نيز گفت: من در اين باره حرفي نمي‌زنم اما بالاخره هر بازيکني دوست دارد که در دربي موفق باشد و به همين دليل با تمرکزي که دارد صحبت‌هايش را انجام ‌مي‌دهد ولي برخي اوقات شرايط بازي اجازه نمي‌دهد تا بازيکن به هدفش برسد و اين هم امري طبيعي است. من اميدوارم که با يک برنامه ريزي خوب و با توجه به تيم خوبي که داريم به جاي فکر کردن به دربي آماده کسب يک موفقيت در انتهاي فصل باشيم که انشاالله اين اتفاق مي‌افتد.


امضای کاربر : تو مغازه ي قلبم
تنها گلي هستي که
روش نوشتم ...
دست نزنيد ، فروشي نيست !!

با تشکر
دوشنبه 18 شهریور 1392 - 14:08
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش

تمامي حقوق محفوظ است . طراح قالبــــ : روزیکســــ