loading...
زیباسرا پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد،دکوراسیون ، آشپزی ، پزشکی
مدیریت زیبا سرا بازدید : 235 چهارشنبه 27 شهریور 1392 نظرات (0)

پرويز مظلومي سرمربي مس کرمان شد و بار ديگر به اين شهر بازگشت .

بقیه درادامه مطلب

ليگ سيزدهم از همان ابتدا براي مس کرمان پرحاشيه شروع شد و مسئولان اين باشگاه که مجبور شده بودند در شرايط نه چندان خوب قبل از فصل با استعفاي مجتبي تقوي موافقت کنند بعد از کسب نتايج ضعيف با محمود ياوري باز هم دست به تغيير در نيمکت خود زدند و اين بار پرويز مظلومي گزينه انتخاب شده براي نشستن روي اين نيمکت است.

 

 هرچند ايرانمنش روز گذشته  مذاکره با مظلومي را هم رد کرده بود اما مديرعامل مس قصد داشت تا زمان نهايي شدن قرارداد نامي از کسي نبرد. صبح امروز (چهارشنبه) مظلومي بعد از نشست با ايرانمنش قرارداد خود را امضا کرد و از هفته دهم ليگ روي نيمکت مس مي‌نشيند.

 

هواداران مس از حضور قبلي مظلومي در کرمان خاطره خوبي دارند. او در فصل 88-1387 با مس سوم شد و سهميه ليگ قهرمانان آسيا را براي نخستين بار براي اين باشگاه کسب کرد.

 

مظلومي از عصر امروز در تمرين‌هاي مس حضور پيدا مي‌کند تا براي يک فصل هدايت نارنجي‌پوشان کرماني را بر عهده داشته باشد.

ایرانمنش: مظلومی مربی تحمیلی نیست/ یاوری گفت قصد استراحت دارد

 

 

 

 

 

 

 

مدیرعامل باشگاه مس کرمان گفت: پرویز مظلومی مربی تحمیلی نیست و من با ارزیابی این انتخاب را انجام دادم.

اکبر ایرانمنش در مورد انتخاب پرویز مظلومی سومین سرمربی این فصل مس کرمان گفت: اگرچه در انتخاب مربیان قبلی من هیچ نقشی نداشتم اما واقع‌بین هستم ضمن اینکه باید بگویم تقوی استعفاء کرد و رفت، پس از آن یاوری آمد و او هم استعفاء کرد و گفت می‌خواهم استراحت کنم اما این قراردادی که من با مظلومی امضاء کرده‌ام انشالله ادامه پیدا می‌کند.

 

وی در مورد اینکه چرا پیش از این انتخاب مظلومی را تکذیب کرد، گفت: من حرف خلاق واقعی نزدم گفتم با مظلومی صحبت کرده‌ایم اما تا زمانی که قراردادی به طور رسمی امضاء نشود نمی‌توانم آن را اعلام کنم زیرا ممکن است قبل از امضای قرارداد توافق‌ها رسمی نشود.

 

وی در مورد شایعه تحمیلی بودن مظلومی گفت: مظلومی به هیچ عنوان مربی تحمیلی نیست، من با بررسی‌ها و ارزیابی‌هایی که انجام دادم به این انتخاب رسیده‌ام و ایشان مربی کارآمدی است.

 

ایرانمنش در مورد انتخاب یک بازیکن برای جای خالی فهرست مس گفت: پیش از این فیم بازیکنان خارجی مختلفی را به من دادند اما با توجه به اینکه یاوری قصد جدایی داشت اقدامی نکردیم تا سرمربی بعدی در این مورد تصمیم‌گیری کند./فارس , ايسنا

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
زیباسرا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1763
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 74
  • تعداد اعضا : 305
  • آی پی امروز : 157
  • آی پی دیروز : 219
  • بازدید امروز : 2,384
  • باردید دیروز : 1,115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,918
  • بازدید ماه : 35,463
  • بازدید سال : 634,974
  • بازدید کلی : 2,441,605
  • ارتباط با مدیریت زیباسرا