loading...
زیباسرا پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد،دکوراسیون ، آشپزی ، پزشکی
مدیریت زیبا سرا بازدید : 266 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

اس ام اس های جدید اسفند ماه 92 رسید ../ در ادامه . .

اس ام اس های جدید برای اسفند ماه - زیباسرا

-----------

هیس ساکت …

 

یه کف مرتب به افتخارش بزنید …

 

چه با احساس مرا گذاشت و رفت …

 

اس ام اس های جدید برای اسفند ماه - زیباسرا


شرط دل دادن دل گرفتنه

 

شرط طمعه نشدن گرگ شدنه

 

دنیاى امروز ما پر از معاملات بى رحمانس

 

کاش قطار دنیا لااقل برای من یکى می ایستاد و پیاده می شدم

 

اس ام اس های جدید برای اسفند ماه - زیباسرا

----------------

حواست باشد بانو

 

اگر به مردی بیش ازحد بها دهی دیگر برای داشتنت تلاش نمی کند

 

نگاهش سرد می شود کلامش بی روح دستانش یخ زده

 

حرف هایش بوی دل مردگی می گیرد و آغوشش بوی هوس …

 

اس ام اس های جدید برای اسفند ماه - زیباسرا


اگر می خواهی از بهار لذت ببری

 

مانند بهار باش

 

شکسپیر

 

اس ام اس های جدید برای اسفند ماه - زیباسرا


آرامش را در همه جا جستجو کردم

 

غافل از اینکه آرامش از رگ گردن به من نزدیکتر بود

 

اس ام اس های جدید برای اسفند ماه - زیباسرا


چقدر سخت است

 

حال عاشقی که نمی داند

 

معشوقش نیز هوای او را دارد یا نه …

 

اس ام اس های جدید برای اسفند ماه - زیباسرا


بیادت هستم

 

حتی اگر دنیا با تمام ناخوشی هایش بخواهد سرگرمم کند …

 

اس ام اس های جدید برای اسفند ماه - زیباسرا


توجا زدی

 

من جاخوردم

 

و او چه ساده جا گرفت

 

اس ام اس های جدید برای اسفند ماه - زیباسرا


عزیزم حتی دیگر نمی خواھم آرزویت باشم

 

آرزو می کنم او آرزوی تو باشد و آرزوی او دیگری …

 

اس ام اس های جدید برای اسفند ماه - زیباسرا

خداوندا نادانی دیروز شادی امروزم را گرفت

 

پس نادانی امروزم را بگیر تا شادی فردایم را از دست ندهم

 

کورش کبیر

اس ام اس های جدید برای اسفند ماه - زیباسرا


ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
زیباسرا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1763
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 79
  • تعداد اعضا : 305
  • آی پی امروز : 141
  • آی پی دیروز : 219
  • بازدید امروز : 763
  • باردید دیروز : 1,115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3,297
  • بازدید ماه : 33,842
  • بازدید سال : 633,353
  • بازدید کلی : 2,439,984
  • ارتباط با مدیریت زیباسرا