loading...
زیباسرا پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد،دکوراسیون ، آشپزی ، پزشکی
جمال سیاحی بازدید : 256 چهارشنبه 29 خرداد 1392 نظرات (0)

 پروردگارا!


ستایش میکنم تو را که سزاوار ستایشی

تویی که قادری بر ناتوانی ام

تویی که حاضری بر اعمالم

تویی که واقفی بر احوالم

تویی که مالکی به دنیایم،

و تویی محیطی بر هرچه هستم و  به هر آنچه میاندیشم...

ستایش میکنم تویی را که دوستم داری و بحال خویش وا نمیگذارییم..

تویی که مرا با تمام بدیهایم

    " به حرمت پاکی نهادم که از سرشت و ذات پاک توست"

و به بزرگی و ببخشش بی کران و  بی منتت، میبخشی و تنها نمیگذاریم...

ستایش میکنم تو را که  امید نامیدانی،

 همراه بی کسانی و

 تسکین درد مندانی و هم سفره ی نیازمندانی..

ستایش میکنم تو را که توبه پذیری

و ستایش میکنم تو را عاشق ترینی

ستایش میکنم تو را که خدایی...

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
زیباسرا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1763
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 121
  • تعداد اعضا : 305
  • آی پی امروز : 456
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 743
  • باردید دیروز : 6,862
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 29,035
  • بازدید ماه : 29,035
  • بازدید سال : 628,546
  • بازدید کلی : 2,435,177
  • ارتباط با مدیریت زیباسرا