loading...
زیباسرا پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد،دکوراسیون ، آشپزی ، پزشکی
mohsen_l3ala بازدید : 941 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (0)

جمله های کوتاه و زیبای عاشقانه

عکس های عاشقانه|متن های عاشقانه

آنقدر دوست داشتنى هستى ،

  

که ایستاده هم به دل مى نشینى 

 

 

 

 

{برای دیدن مطالب به ادامه مطلب بروید}

 

 

♥♥اس ام اس های عاشقانه زیباسرا♥♥

خریدارم 

 

 

تمام تنهاییهایت را

 

 

تمام غمها و دردهایت را

 

 

تمام اندوهت را 

 

 

میخرم آنها را به قیمت تمام احساسم

 

 

که خرج میکنم و به پایت میریزم 

 

 

تا آنجا که حالت خوش شود

 

 

چون نسیم بهاری

 

 

چون باران پاییزی

 

 

اکنون

 

 

حال خوشت را خریدارم

 

 

به قمیت تمام احساست 

 

 

که چه زیبا میکند دنیایم را

♥♥اس ام اس های عاشقانه زیباسرا♥♥


اگه گفتی دوستت دارم چند حرفه؟

 

.

 

.

 

.

 

.

 

دیدی اشتباه کردی

 

دوست داشتن حرف نیست یه زندگیه

 

اما زندگی ۲ حرف بیشتر نیست: تــــــــو عشقم

♥♥اس ام اس های عاشقانه زیباسرا♥♥


این روزها دلم غریبی میکند...

 

 

 

دلم،دلی را میخواهد که برایش دل باشد،

 

 

 

عشق باشد،مهر باشد...

 

 

 

دلم تنها یک دل میخواهد...

 

 

 

همین

♥♥اس ام اس های عاشقانه زیباسرا♥♥


 

آنقدر دوست داشتنى هستى ،

 

 

که ایستاده هم به دل مى نشینى 

♥♥اس ام اس های عاشقانه زیباسرا♥♥

میدونی فرق تو با پروانه چیه؟

 

.

 

.

 

.

 

.

 

پروانه از قشنگی اسیر میشه ولی تو با قشنگیت دیگران رو اسیر میکنی.

 

نخ داخل شمع از شمع پرسید:چرا وقتی من میسوزم تو هم آب میشی؟شمع گفت مگه میشه کسی که تو قلبمه بسوزه و من اشک نریزم؟

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
زیباسرا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1763
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 116
  • تعداد اعضا : 305
  • آی پی امروز : 423
  • آی پی دیروز : 406
  • بازدید امروز : 667
  • باردید دیروز : 6,862
  • گوگل امروز : 10
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 28,959
  • بازدید ماه : 28,959
  • بازدید سال : 628,470
  • بازدید کلی : 2,435,101
  • ارتباط با مدیریت زیباسرا