loading...
زیباسرا پورتال جامع شامل خبر، سرگرمی، روانشناسی، زناشویی، مد،دکوراسیون ، آشپزی ، پزشکی
مدیریت زیبا سرا بازدید : 417 جمعه 22 شهریور 1392 نظرات (0)

رفتی ؟ بی خداحافظی؟ فکر دلم نبودی که بی تو عذاب میکشد؟

فکر من نبودی که بی تو زندگی برایم جهنم می شود؟

بقیه در ادامه..

^^دلنوشته و متن های عاشقانه جدید زیباسرا مخصوص مهرماه 92^^

مگر یادت نیست حرفهای روز آشنایی مان را؟

 

مگر قول ندادی همیشه با من بمانی و مرا تنها نگذاری؟

 

تو که اینک مرا تنها گذاشتی ، تو که بر روی قلبم پا گذاشتی

^^دلنوشته و متن های عاشقانه جدید زیباسرا مخصوص مهرماه 92^^

چه زود فراموشم کردی ، مرا آواره کوچه پس کوچه های شهر بی محبتی ها کردی

 

مگر نمیدانستی بعد از تو دلم را به کسی نمیدهم؟

 

مگر نگفته بودم عاشق شدن یک بار هست و دیگر عاشق کسی نمیشوم؟

^^دلنوشته و متن های عاشقانه جدید زیباسرا مخصوص مهرماه 92^^

مگر نگفته بودم اگر عاشقی هیچگاه مرا تنها نمیگذاری

 

پس تو عاشقم نبودی ، همه حرفهایت دروغ بود ، عشقی در دلت نبود ، سهم من از با تو بودن همین بود!

 

باورم نمیشود رفته ای و بار سفر را بسته ای

^^دلنوشته و متن های عاشقانه جدید زیباسرا مخصوص مهرماه 92^^

دلم به تو خوش بود ، چه آرزوهایی با تو داشتم ، نمیدانی که شبها یک لحظه هم خواب نداشتم

 

رفتی و من چشمهایم خیس شد روزهای زندگی ام نفسگیر شد

 

رفتی ؟ بدون یک کلام حرف گفتنی!

^^دلنوشته و متن های عاشقانه جدید زیباسرا مخصوص مهرماه 92^^

کاش میگفتی که دیگر مرا نمیخواهی و بعد میرفتی ، کاش میگفتی از من متنفری و بعد مرا تنها میگذاشتی ، کاش میگفتی عاشقم

 

نیستی و جایی در قلبم نداری و بعد میرفتی ! چرا بی خبر رفتی؟

^^دلنوشته و متن های عاشقانه جدید زیباسرا مخصوص مهرماه 92^^

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
زیباسرا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1763
  • کل نظرات : 98
  • افراد آنلاین : 82
  • تعداد اعضا : 305
  • آی پی امروز : 193
  • آی پی دیروز : 219
  • بازدید امروز : 3,972
  • باردید دیروز : 1,115
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6,506
  • بازدید ماه : 37,051
  • بازدید سال : 636,562
  • بازدید کلی : 2,443,193
  • ارتباط با مدیریت زیباسرا